踏進自己的回憶裡,
都感到羞愧,內疚....
羞愧既係,
自己做左好多臭事;
都會不自觉感諗
'我真係有夠白痴!'
再拍自己一下頭.
內疚既係,
我曾經傷過好多朋友既心,
小学又有,
中学又有,
小学有一位同学,
对我好差,
冷言冷語.
但係人地心中,
佢永遠係親近別人既好女孩,
同佢鬧咗場交,
係放假之前既,
放假之後,
想道歉,
已經轉咗校....
又有一位靚女;;
大名靚檸b;;;
三年班整喊過佢.
諗起自己好衰,
不過我地都好返.
雖然我地吾同中学,
但係我地識左8年既友情,
係吾會變既;;;
中学.
亦傷左朋友既心.
佢嬲我,
正常.
佢地排擠我.
正常.
我冇怨過,
因为呢d係
'自作[葉],不可活'
上到中二,
我地無故變做朋友.
我幫你,你幫我.
我會主動揾你,
彷彿我地之間既隔網消失.
但我亦知道
我欠你一句說話.
对不起.
我地係咪朋友?
我等待你既答覆:)
升上中二.
長大左,
成熟左,
可惜我既進步只係人地一大步,
fighting:)
宜家升上中三,
努力!fighting!
向大学为目標進發~
Fighting!
我像是故意踩進記憶的陷阱裡 甚至已經不再試著為逃脫掙扎____BEAST - On Rainy Days
|