不如我地大家回到當初,
大家不認識大家,
你說,
這有多好的「建議」
我唔會同人爭野(除非有D特別野)
唔會因為爭唔到而係人背後講
“粗口”
鬧人地
更加唔會成個痴線婆咁用
“粗口”
而去鬧人
所以要學習用
“笑笑口”
去掩飾對人的不滿
所以話
我好冧呢個字↓
忍
我都要同人say s0rry
1A03,
琴晚好對唔住,
我唔應該同佢
“細聲講大聲笑”
但個D野,
我角得到某一個時候
我地就會同你講!
可能你會角得
我成日好似
壞疑你嬲我,
可能你會角得我好膚淺
其實自細我一個冇安全感的人
s0rry!!!!! ;)
1A04,s0rry
我今日係圖書館講D野
好對唔住!!!
我以後唔會再講
但係你都唔好再同人講“個D野”
0K?
if you can do it,
i will thx you forever!! :)
|