zitA
2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


2010-02-25 分類: △▲心情小記▲△

不如我地大家回到當初,

大家不認識大家,

你說,

這有多好的「建議」

 

我唔會同人爭野(除非有D特別野)

唔會因為爭唔到而係人背後講

“粗口”

鬧人地

更加唔會成個痴線婆咁用

“粗口”

而去鬧人

所以要學習用

“笑笑口”

去掩飾對人的不滿

所以話

我好冧呢個字↓

                         忍

 

我都要同人say s0rry

1A03,

琴晚好對唔住,

我唔應該同佢

“細聲講大聲笑”

但個D野,

我角得到某一個時候

我地就會同你講!

可能你會角得

我成日好似

壞疑你嬲我,

可能你會角得我好膚淺

其實自細我一個冇安全感的人

s0rry!!!!!  ;)

 

1A04,s0rry

我今日係圖書館講D野

好對唔住!!!

我以後唔會再講

但係你都唔好再同人講“個D野”

0K?

if you can do it,

i will thx you forever!!    :)






訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


mercedesmok 於 2010-02-26 05:58 AM 發表:
=)`(b)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 6
累積人氣: 4421
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed