今日1A班搞咗超大大大大的大頭佛! 個死人膠神拉走咗jim jim的櫈, 搞到jim jim的頭撞到張枱, 仲要留血!!!! 勁黑人憎 .\3/. 好搞唔搞 要Mr.Lam生日就黎到你先搞埋呢D咁既野 好黑人憎l0r 跟住啊麟話一定打九膠神,XDDDD
啊麟今日lUnch, 菠羅蓋的根差唔多斷喎 好野~~~~~ 恭喜哂~~~~~~~ 跟住 最後一句, R0se ChaN, mR.laM 生日大大大大大快樂!!!! 朋友唔駛多, 一個就夠la! 我哎你們(女仔啫) 啾啾啾~~~~