點解今日放學我會見到高X仁,T3T
好黑仔啊T.T
佢話:「吳錦榕」
我:「點啊高X仁!」
我個頭仲要烘到佢好埋
T.T好乳啊
個死人Kak0買咗薯片,仲要買魚蛋.\3/.
超囉臭T3T
初頭我有D嬲
之後又角得好開心T3T
個人癲咗T.T
痴咗線==
Art堂陸思勤先生被miss.Ng叫佢sit後面
之後啊嫂話陸思勤身形「玲瓏浮突」
我角得冇D男仔身形可以咁「玲瓏浮突」XD
超好笑!XDDDDDDD
點解話我係剪pan面喎.\3/.
不過,算唔理佢地
剪pan面點都好過
死變態&「玲瓏浮突」la XDDDD
你唔好咁「女」「交」la
係度「X」2
唔好以為全班D boy都好冧you la
我未見過D人可以自戀成咁lor
.我認為最自戀嘅人排行旁
No.1 「你」
No.2 啊麟
|