好耐冇打過Q00za la
係呢個復活節假,
我每日都好努力咁做功課
就黎考試
我要係呢幾日,
黃金小時,
加把勁咁做功課,溫書,
一定要進步23名
我既目標係34名!!!
目標一:全級34名
目標二:入A班
加油!我可以做到的!
-----------------------我係小小分革線--------------------------
考完既話,
我想同A班D女仔一齊去唱k!
不過.....
我驚有D人唔想同我去
或者
如果我去.
但係有D人係度
會係v.監介!
唉.....
如果著住school uniform
去影貼紙相
我角得好好玩!
總言之一......
希望我可以入A班la
GOD BLESS ME
|