我,你,四年班開始認識
不知點解
我地拍咗拖
生活過得好好
對黎講我好開心
但係...
升上五年班,
你留咗係四年班
我就係五年班
每一次
我都要走落去4樓
打咗鐘先至走番上去
之後聽到D朋友講
你班有一個女仔好中意你
個個女仔好似話係好靚
你又好似冧佢
c班又有;
d班又有;
b班又有;
a班又有;
咁又係,
我‘男朋友’咁靚仔
當然有好多人冧
係五年班的christmas,
你送咗一份禮物俾我,
當然
個陣時我地分咗手,
我角得好開心
因為你的心仲有我的存在....
我地又好似復合咗....
當我去中學,
係fb,
你居然對6年班的某一位女仔
講:
「我既老婆係最靚女.」
但係
個位老婆竟然不是我
....
你令我勁傷心
唐俊昇,
我永遠記住你!
你傷歐姐的心!
你呢條cheap精
查實,
上面個篇文章的「我」
係代我既best fd,
歐姐。
我實在睇唔過眼呀!!!!!!!
儉討吓自己啊,
唐俊昇先生!!!!
|