zitA
2010 年 4 月 15 日  星期四   晴天


2010-04-15 分類: △▲心情小記▲△
今日終於色放la~~
去咗睇FUTURE X- COP
睇睇吓突然角得華仔好靚仔Xd
有見場面好想cry
有黑人老大的電影
變得好搞笑Xd

行程:
1.食野,換3
2.搭MTR去Tai K00
3.去買飛
4.去影貼貼相
5.跑番uA
6.買情女餐(T.K,A.k)
7.睇FUTURE X- COP
8.散場
9.見到謝敏婷&....
10.去買咗串魚蛋Xd
11.去咗西環5小時遊
12.g0 home(p.S.暈車浪Xd)


.黑人老大叫“黑三天”(哦底Xd)
.華仔好型
.D半人半獸好恐布T3T
.貼貼相影得好靚
.由吉吉島跑番去Ua
.2號戲院得20人到,仲要大部份(3分之2)係LCDMc(XD)
.暈車浪T0T

---------------------I am 小小分隔線---------------------------

青檸,棋.考試加油!
我精神上撐你^^
要奸爸爹!

---------------------I am 小小分隔線---------------------------

我地L0velife!
唔可以咁話黑人老大!
D傳霉好過份!
我都要buy件星星Tee
支持L0velife!

---------------------I am 小小分隔線----------------------------

聽到你冷漠既聲,
好心淡,
我更不希望聽日see到你
我唔想我生日咁unhappy!
我曾死你!
我曾經為你心淡;
我曾經為你心跳得好快;
我曾經為你心痛;
我曾經為你傷心;
我曾經為你擔心;
........
換來,
只有一兩句
“希虛”的說話
我為何要為你面紅?
我為何要為你而去背半我D bf?
我為何要期待看見你?
......
我要忘記你,
不要再掛住你!
再見,
KLY!








訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


Kiya 於 2010-04-24 07:38 PM 發表:
KLY=高樂仁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I Don't Know ==''
Posted at 2010-04-25 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheraintang 於 2010-04-16 10:00 PM 發表:
KLY係邊^個*.*
我會+oil xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^
Posted at 2010-04-25 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mercedesmok 於 2010-04-16 12:05 AM 發表:
CM:)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« February 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 4
累積人氣: 4403
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed