今日終於色放la~~
去咗睇FUTURE X- COP
睇睇吓突然角得華仔好靚仔Xd
有見場面好想cry
有黑人老大的電影
變得好搞笑Xd
行程:
1.食野,換3
2.搭MTR去Tai K00
3.去買飛
4.去影貼貼相
5.跑番uA
6.買情女餐(T.K,A.k)
7.睇FUTURE X- COP
8.散場
9.見到謝敏婷&....
10.去買咗串魚蛋Xd
11.去咗西環5小時遊
12.g0 home(p.S.暈車浪Xd)
.黑人老大叫“黑三天”(哦底Xd)
.華仔好型
.D半人半獸好恐布T3T
.貼貼相影得好靚
.由吉吉島跑番去Ua
.2號戲院得20人到,仲要大部份(3分之2)係LCDMc(XD)
.暈車浪T0T
---------------------I am 小小分隔線---------------------------
青檸,棋.考試加油!
我精神上撐你^^
要奸爸爹!
---------------------I am 小小分隔線---------------------------
我地L0velife!
唔可以咁話黑人老大!
D傳霉好過份!
我都要buy件星星Tee
支持L0velife!
---------------------I am 小小分隔線----------------------------
聽到你冷漠既聲,
好心淡,
我更不希望聽日see到你
我唔想我生日咁unhappy!
我曾死你!
我曾經為你心淡;
我曾經為你心跳得好快;
我曾經為你心痛;
我曾經為你傷心;
我曾經為你擔心;
........
換來,
只有一兩句
“希虛”的說話
我為何要為你面紅?
我為何要為你而去背半我D bf?
我為何要期待看見你?
......
我要忘記你,
不要再掛住你!
再見,
KLY!
|