.Happy birthsay to me & 文強小迪迪!
生日快樂!
今日又大一歲
13歲1a!
好老T3T
我既生日係:
1.我地班女仔&一D同我fd的男仔搵到自己的幸福&桃花運xp
2.我d fd&家人身體健康&工作順利&學業進步!
3.(留番比我自己XD)
.多謝茜茜b-day既b-day禮物!
個心心好靚!
我知你用好多心機d0!
我會好好收埋!
(p.s啊嫂個份我都會好好收埋0架!)
.點解我要同個肥仔kan坐喎!
附近仲有陳肥東添! .\3/.
不過打佢都好好挽
今日打咗幾百搥XD
|