近排狂煲劇---St. Trinian
勁好睇!!!=〕
1同2都勁好睇
1講為咗救St. Trinian,
去咗偷最出名的畫,
勁好笑!!!
2講尋宝,
個女仔教D男ch0ir挽beat-b0X
笑死我xDD
有ppS既可以打“烏龍女校”1 0r 2
勁好睇=〕!!!
-------------------------------------------勁抵死之肥ying----------------------------------
以前和一郡和我不熟悉既人一起(噁)
超不習慣= =
幸好現在”脫苦海“xDD
個個都係“姣”花
溝kLY .\3/.
真係眼“軟”○口○
唔計檸
特別個個死肥ying
“姣屎鄧鄧”
宜家重要剪平陰xd
連檸都同佢反咗
派位個日
佢派咗金文泰
佢又以為kLY n0t金文泰
就喊咗出黎
點知肥ying又去咗嘉諾殺
kLY去咗金文泰
肥ying又話:「早知去金文泰la」
抵死
檸同我勁happy!!xDDD
天收la
姣溝kLY啊la
報應xDDD
宜家檸同我既sch0ol最芹
你呢!?
測魚衝,
抵死
唔係話我黑心
事實係咁....
|