zitA
2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


2010-06-29 分類: □■傷心事.....■□
點解咁多人要轉校?!
啊麟走左,
之後f.2又有人要轉校,
點解喎?!
可能LCD唔啱“你”去讀,
但係.....
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▽▽▽▽▽▽▽▽▽
茜茜你始終係我地1a既一份子,
1a既女班長,
我地心目中既好朋友.....
希望....
你唔好轉la,
但係,
站在朋友既立場,
當然希望好朋友能夠讀到好既中學,
有好既將來,
唉.....
你唔轉,
我當然開心,
你轉,
我都鄧你開心!!!

 

好朋友就係一世既好朋友!!!!!!






訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


mercedesmok 於 2010-07-01 12:00 AM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiwaisin 於 2010-06-30 09:06 PM 發表:
thz...
Comm3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



albeeyan97 於 2010-06-30 07:59 PM 發表:
cM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 14
累積人氣: 4429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed