他真的不值得你去喜歡,
我在想,
他有多好!?
壞男孩?成績好?體貼?.....
我並不知道....
因為你們是不同世界的人,
身份不一,
及早抽離,
不要再想他了,
心又會再被人劃破一刀,
又一刀,
又一刀......
無止境地.好敢la......
▲▲▲▲▲▲▲▲△▲▲▲▲▲▲▲▲
好開心,
因為冇人再叫我D花名,
耳根又再清靜番,
回復番平靜lu~~~~
■■■■■■■■□■■■■■■■■
唔好喊la,
其實你已經好努力架la,
係方英嚴D啫,
ll-19 D口試都差左DD,
唔好敢la....
★★★★★★★★☆★★★★★★★★
|