zitA
2010 年 8 月 18 日  星期三   晴天


2010-08-18 分類: △▲心情小記▲△
其實我自己成日一個人個陣,
都會諗下一世做男好定做女好,
我總會角得做女仔真係超超超超超級麻煩,
我又會諗,
到我七老八十,
死左之後,
我下世又會係點?


我曾經睇過一本書,
最令我印象深刻既一句野係:
「一生人要做一件雨爆既事,
 咁老左之後,回味一下,未嘗係一件好事」
睇完呢句之後,
我就係度諗,
我由小學做既雨爆既事,
多度連十隻手指都數唔哂,
之後係咁狂笑......







訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


albeeyan97 於 2010-08-19 03:37 PM 發表:
cM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kiya 於 2010-08-18 04:26 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 10
累積人氣: 4425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed