琴日超驚!!
屋企無端端有隻飛“革炸”
曉飛個l0r
嚇到走哂一間房
之後媽咪拎拖鞋打「佢」
打個陣我地3個係度尖叫
打完我地仲繼續係度尖叫
諗番起都超好笑
今日同禧去買l0keR鎖
見到有泥膠
無端端好想買...
最後...
買左..
整左「生日蛋糕」
好「蛋糕」
好「彩色」....
無眼睇
之後成盒送俾細佬...
今朝打鐘之前Miss張搵我
我仲以為係搵我pE D野..
點知
叫我做中文科長
仲同我握手
仲話
「以後合作愉快」
O哂囉
無端端又做左班長
我先唔要啊
做左一年
又做
今次唔係我自己舉手架!
係有人提議我架
之後我係咁同啊siR講
啊siR好似當我唱歌咁
我話
「啊siR,我唔想做班長」
佢話
「你想做家長?」
我又話
「啊siR,我唔想做班長」
佢話
「你想做唔學生?」
我之後同佢講
我唔想做班長,
但係我想做罰分簿班長
佢話0K喎
好開心~~~
呢個啊sir好好人!
女仔先
男仔後
呵~~~~
祝9月既人(wing,歐姐,昆禧)生日快樂!
|