最近超大壓力!
用咗超多時時間做功課,
溫書....
爆左幾粒“倉”...TAT
超少時間休息,
攰.....
琴日仲要背10行英文
菠蘿擺明想折磨我地la
好彩,
佢話讀默啫~~
↑↓←→↖↗↙↘↑↓←→↖↗↙↘↑↓←→↖↗↙↘↑↓←→↖↗↙↘↑↓←→↖↗↙↘↑↓←→↖↗↙↘
其實
我覺得我地班好和平~
一群群~~
其實我唔係好明D男仔點解咁中意
照鏡?!
我地班已經有三-4個男仔成日照鏡,
我覺得
女仔照鏡係女仔既專利...
仲有
著冷3
我覺得好怪.....
﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌﹉﹊﹍﹎﹋﹌
|