今日... 小強終於叫左我一聲乾姐姐~ 我係咁狂笑 之後我答, 「乖la,乾弟」 哈.... 大叔今日練歌好好笑. 被袁sir點左出黎 0ne,0ne Tw0 0ne... 哈哈.... 大叔. cO0l!! LS自己睇左la 17分... 全班N0.3(p.s.有3-4個17分) T0nY chan20分l0r 全班最高... 我真係接受5到l0r.... 今日同大佬係I.s堂係Is房挽.. 鬥搶佢個筆袋... 係度走黎走去 好好挽=)