zitA
2010 年 11 月 3 日  星期三   晴天


2010-11-03 分類: △▲心情小記▲△
今日...
小強終於叫左我一聲乾姐姐~
我係咁狂笑
之後我答,
「乖la,乾弟」
哈....

大叔今日練歌好好笑.
被袁sir點左出黎
0ne,0ne Tw0 0ne...
哈哈....
大叔.
cO0l!!

LS自己睇左la
17分...
全班N0.3(p.s.有3-4個17分)
T0nY chan20分l0r
全班最高...
我真係接受5到l0r....

今日同大佬係I.s堂係Is房挽..
鬥搶佢個筆袋...
係度走黎走去
好好挽=)





訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


mercedesmok 於 2010-11-03 11:22 PM 發表:
cm;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAVIENG_WING 於 2010-11-03 09:22 PM 發表:
大佬?
who ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

陳灝X大佬,
佢叫我做大佬,
我叫返佢做大佬l0r...
Posted at 2010-11-03 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 27
累積人氣: 4442
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed