每見到每一個人個樣
我就超想笑:)
不過...
我已經笑咗:D
有組長la,何Kai*la,杉杉la..
好似得3個....
我俾梁亦淳食...
我「sorry,琴日係咁問你野,請你食野補番數la」
俾左佢食...
無表情-0-
佢話5辣l0r...
=3=
N0.2受害者
杉杉...
見到佢由1B班房門口出面
狂跑到男廁..
g0od!
成功!
^v^
N0.3受害者
張宇軒0ppa....
俾佢寫,
行到去library壁報個度
扒係牆度
睇到佢個背影.....
yeah!!
辣到佢無力行路..
^v^
哈哈......
|