今日老豆又返黎la~~
去左大家樂食飯...
之後返左屋企..
做功課:)
俾咗3粒辣糖俾老豆,老媽子and胖胖權食
老豆就5角得辣喎..
老媽子and胖胖權就角覺辣....
Yeah
又成功!
^v^
頭先俾老豆“差顯”去買史雲生清雞湯xp
咁啱撞到鄭偉喎,
佢就應該好似俾D sales拉住聽D#&*※§類似咁la
(p.s.個D係推廣用XXX潔菜液洗會好乾淨...)
我都試過俾D sales拉住去聽D咁既野
佢見唔到我
我親機係佢後面輕輕力踼佢一腳,
佢另轉面好似話我
不過冇出聲..
嘻...
:D
|