最近鐘意宅在家中 並唔係做宅女 而係做daddy mummy既乖乖女:) 琴晚發咗個怪夢 但係怪得黎又好天开心個喎... 可能對某D人黎講無乜特別野 但對我黎講已經興奮咗幾日~~ haha 我夢見oppa~~ 勁开心~~ 开心到訓5著... 覺得好似D人咁講 「幾生修來既福」 haha 好开心.... 講真 死心同幸福我都試過 又可必在乎那一點點的東西... 假D咁講咪話 “我要專心讀書,forget....” 問心個句 咪都係忘記唔都 『哂』鬼氣... 最緊要做好自己既本份:〉