今日去比賽
5駛上菠蘿油既堂:)
happy~
今日幾勁騰雞...
到我個陣勁驚
講講吓開始冇咁驚
但係越講越快l0r
79分
差一分就有優異TT
唔知勁多超誇
一個誇到一句一動作
冇眼睇到訓着咗
到Kk即刻彈起;)
食飯..
同miss張,梁sir食
可能太大風
打乞痴
梁sir話我喊l0r
呻鼻涕講成喊l0r
之後食完話訓練我l0r
=3=
返到去
啱啱見到大叔and張宇軒
同張宇軒傾咗陣...
haha
仲好大哥哥咁講
「5緊要la,仲有機會既」
-0-
返到2B
見到希爺爺
佢同我講
「NG KAM YUNG,我好掛住你啊」
無奈咗l0r
希爺爺又問
「王嘉祺去咗where?!」
w0o~~~′
原來有好多人住係我屋企附近架喎
同一幢大廈:禧,元華弟弟,吳少駿,1個F.7既哥哥~′
附近(十步以內):tiffany,鄭偉,大佬~′
w0w~~
好多人啊;p
|