zitA
2011 年 2 月 14 日  星期一   晴天


2011-02-14 分類: △▲心情小記▲△
今日好好既心情又被人破壞哂...
我諗我都係遠離佢好D
一心諗住幫人
點知比人鬧番轉頭
ED叫5叫好心冇好報
又吾可以怪人既
係我要同佢一齊既
只可以話我自己太愚笨
以為我对人好
人就會对番我好
我都係吾識點做人
好似我自已成日咁話人
你吾做都冇用
咁搞法
我真係吾識做人

老豆叫我忍,
我咪忍l0r,
忍到又點
都係比人話
喊都冇用la
人地都係話你扮可憐
扮哂野
人地睇到都係話我

F.2呢幾月,
真係好辛苦
要笑住做人
被人整到要忍

本身約左佢番學
都要同佢講
s0rry,同吾到你番學.
見到都要避,
避到咩?





訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)


albeeyan97 於 2011-02-14 09:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]






ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 11
累積人氣: 4455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed