今日好好既心情又被人破壞哂...
我諗我都係遠離佢好D
一心諗住幫人
點知比人鬧番轉頭
ED叫5叫好心冇好報
又吾可以怪人既
係我要同佢一齊既
只可以話我自己太愚笨
以為我对人好
人就會对番我好
我都係吾識點做人
好似我自已成日咁話人
你吾做都冇用
咁搞法
我真係吾識做人
老豆叫我忍,
我咪忍l0r,
忍到又點
都係比人話
喊都冇用la
人地都係話你扮可憐
扮哂野
人地睇到都係話我
F.2呢幾月,
真係好辛苦
要笑住做人
被人整到要忍
本身約左佢番學
都要同佢講
s0rry,同吾到你番學.
見到都要避,
避到咩?
|