今日.
黑仔..
點解放假前一日都要咁?
郁悶
被人捉頭髮.
郁悶
抄2次朱子
郁悶
留堂
郁悶
打比我媽打,不過冇比人鬧
都郁悶
又打交
郁悶
好郁悶呀
揾吾到菠蘿.
郁悶
......
好吾开心.
今日小杏佢地喊
雖然佢地冇講
但我同佢地傾傾下我自己又喊
太感觸.
近排都好吾开心.
F.2第3次系學校喊.
一路喊同嫂講.
朱世和都有叫我
吾好喊,一齊上去練歌
估吾佢咁好笑.
陪你個袁樂梅啦;)
人地話我有情緒病.
我冇.
只係我有陣時諗到开心野就笑
有陣時游雲
發白日夢....
就係呢排搞到我情緒反復;(
他.
終於有現眼報了
活該
我承受的
終於讓他感受到了.
|