zitA
2011 年 4 月 2 日  星期六   晴天


2011-04-02 分類: △▲心情小記▲△
今日同少華去行山.
我地行得好快:D
叫香花徑:-0
但真係好香
桂花.
行行下見到隻壁虎:(
行到上最高
原來係係我地學校最高個度.3.
細細個成日,
估吾到係係雲景道-3-
沿途好多伯伯婆婆望住我地:D
因為冇乜後生仔行山xD

好耐都冇喊過;(
最近個次係係星期二
睇個 跑吧,孩子,
個爸爸要去當兵
我諗起吾係成日見到佢
我喊左出黎;(
我係比別人幸福
要惜福
有好多人都比我慘
要好好珍惜

我好想靜靜咁過埋呢個f.2
比我好好咁hea咪去
係f.3才好好打拼
大叔曾經同我講過
跌過,碰撞過後,要站起來,努力地活下去才是人生
我諗佢咁同我講,
係希望佢走左之後,
我比人話都要堅強
我諗緊.
你走左之後.
我堅強吾到l0r;(






訪客留言 (返回 ghost1202 的日誌)





ghost1202
暱稱: KYzN
性別: 女
國家: 香港
« December 2016 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-09-11
2011-07-28
我像是故意踩進記憶的...
2011-07-24
2011-06-02
文章分類
全部 (160)
㊣㊣開心事^^㊣㊣ (15)
△▲心情小記▲△ (117)
☆★無聊之作★☆ (13)
□■傷心事.....■□ (13)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 376
今日人氣: 3
累積人氣: 4418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed