今日同少華去行山.
我地行得好快:D
叫香花徑:-0
但真係好香
桂花.
行行下見到隻壁虎:(
行到上最高
原來係係我地學校最高個度.3.
細細個成日,
估吾到係係雲景道-3-
沿途好多伯伯婆婆望住我地:D
因為冇乜後生仔行山xD
好耐都冇喊過;(
最近個次係係星期二
睇個 跑吧,孩子,
個爸爸要去當兵
我諗起吾係成日見到佢
我喊左出黎;(
我係比別人幸福
要惜福
有好多人都比我慘
要好好珍惜
我好想靜靜咁過埋呢個f.2
比我好好咁hea咪去
係f.3才好好打拼
大叔曾經同我講過
跌過,碰撞過後,要站起來,努力地活下去才是人生
我諗佢咁同我講,
係希望佢走左之後,
我比人話都要堅強
我諗緊.
你走左之後.
我堅強吾到l0r;(

|