哇咔咔咔. 好耐冇打qooza 星期五Fonny走左T^T 練完歌順便大合照:) 俾埋張卡; 超开心 fonny面都紅哂 ㅋㅋㅋㅋ 成日上堂係度遊云 中文,數學堂 數學我真係吾識T^T 吾明囉 ling ling姐話到時考試前先溫. 唉... 好煩呀.3. ㅋㅋㅋㅋㅋ 首太完美我就黎學哂lu;D 日日上堂係咁0h太完美,你眼裡我出現 ㅋㅋㅋㅋㅋ 好勁呀xD 5個鐘學識半首:D 喂魚話跳SHINee 5個人 啱啱好xD 但係好難xp