今日unif0rm Dictati0n. 我超想由頭笑到落未囉. 梁瑞華讀d英文超好笑. 我想知D班d人平時默書明吾明?! D尾音超好笑 菠蘿讀得好過佢xp 菠蘿超好笑 今日小息我同番佢講點解琴日冇補默 佢話: 「叻la,識下馬威.....」 放學我已經吾記得左有呢件事 佢比本默書簿我 我不嬲都好有禮貌;$ 佢話: 「Zita.咁既語氣啱l0r.....」 我呆左:) 恭喜你有人愛 我希望佢係真心愛你 我會好好保護你 等你地既小幼苗吾好被破壞:) ㅋㅋㅋㅋㅋ 希望你地長長99;)