| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
無想過心仲會酸  |
分類: Backup ..後備甜心o.O... |
無想過....
o係中秋節果幾日佢都唔洗陪女朋友但係佢都無同我講,之後仲比我知佢又識多幾個排行榜仲亂亂地既時候我竟然無喊仲冷笑....個心無嬲有dd唔開心囉!但無話好似之前咁話喊就喊!之後都有成個月我無搵佢連msn我都無話開一開想睇下佢有無on...我覺得我知個感覺無左係開始放低...但係曾晚佢打比我同我講佢好喵叫我幫佢扲d野過佢間吧而我又幫佢唔到既時候,我話過去搵佢,佢同我講佢攪埋d野先打比我就cut左我線,我竟然喊=.=....之後我地一直互send好多個sms..到最後正想過去佢屋企既時候,佢又話唔好聽日先見面,就咁bye bye...之後佢比左一個sms我,原來佢同佢女朋友分開左,佢想試下佢身邊既女人邊個會用心為佢做一件事,佢話我係佢其中一個想試....我問佢咁個結果係點?佢話比佢想像中驚喜既多囉!佢同我講~對唔住~曾晚做既野唔係有心玩我..但果一刻我無嬲,我仲覆佢聽晚陪佢飲酒...唔知點解我覺佢好唔開心...佢同佢女朋友分開左我竟然無開心反而擔心佢!
|
|