今日.. 因為尋晚通宵冇訓過 所以冇乜點訓過教 SD左個SMS比牙鳳 叫佢唔洗打比我 諗住晏奏番既 點知又訓過龍 起唔到身 頂.. 不過聽日1定要番喔 唉/_\ 冇辦法啦 悶死 我希望聽日D堂冇咁悶啦 有D新意啦 今日同細佬玩都算冇咁悶啦 哈` HAPPY BaBiii