我睇左我表姐個xanga~ 佢寫左好多我之前唔知既野~ 佢真係好慘呀~個心一直以來收埋左咁多野 都冇人理~ 原來鍾意左1個人但佢唔鍾意你既個種feel真係好難頂ka~ 唔係人人得ka~ 所以你地有咩唔開心既野千其唔好收收埋埋呀~} 一定要搵朋友同屋企人傾呀~!知嗎~?^b^