超 超 超 耐 無 打 過 xG 啦 _ * ---- 明 顯 地 係 c0py 的 ||
正確係 q00za ""
bec0z { 懶 } "
今 日 同 TraCY r00m 去 圖 書 館 做 P E pr0ject "]]
d 小 朋 友 真 可 愛 }}
係 個 成 人 圖 書 館 到 睇 超 人 電 影 * ))
可 愛 呢 ;
佩 服 佩 服 }}
返 到 屋 企 ___
沖 涼 開 電 腦 ---
見 到 佢 0n 左 |
我 諗 住 唔 add 佢 _*
因 為 次 次 都 係 我 主 動 add 佢 ]
可 惜 ..... 佢 1 直 都 無 add 過 我 ||
佢 就 係 咁 : 閃 左 人 啦 * &
/_\ 超 唔 開 心 唷 _ "
正 閃 閃 都 正 得 唔 令 "
灰 晒 *----
唉 "
好 采 MSN 有 TraCY r00m 陪 我 * ||
kai 心左 好 多 lu*|
but 今 晚 都 係 會 同 淚 水 訓 +啦 :}}
T_T
無 說 多 了 }
再 見 ! !
bY [CraZY_ChI× [× [
|