hEy* MaN_ }}
好赲唷*
成日都要練drAma_"
練到差唔多6:00p.m 先走得_||
赲唷*]]
不過成日都笑到趴街_*))
都幾hap1既*||
雲吞豬 [ 魯弓*蚊 ] 都係到_*\\
超爆笑唷*_||
e排好多人都學緊摺花_*||
r0se唷*---
我都學緊的_||
可惜正左幾次都唔得_}}
心灰已冷_]]
又e排成日都同唔到fd子返屋企_*||
bec0z 又係drAma_*))
同返 '彤' & '可樂仔' 講s0rrY先_*||
無計的_*))
唔去無角色的*----
好人的你們_* 應該會體諒我既成 "
RigHT?!
^3^
bY × [CraZY_ChI× [× [
|