琴日shan生日_*
同埋可樂慶祝的生日會_*}}
係蝴蝶M記_*||
太開心了_*||
hapi day*---
有cakecake食_*||
hEy*MaN_||
玩到5:30P.M先走_*]]
a HaPi DaY""""
返到屋企---
換3 At 0nCE*_&
BEc0z 出荃灣||
表哥生日t00*]]
yUmmY唷_*
超超好食的_*(||
去相----
餐牌

我杯雪糕唷_*

濕紙巾

相簿仲有超多的_*||
睇下啦*----
yUmmY唷&*__
THEN---
去左表哥屋企_*]]
第1次摸隻貓貓唷_*))
叻叻|(_}

bY 囍` Mei;"”× [CraZY_ChI× [× [
|