嘩*
n年後的1篇日記唷_||
今日6:45起身_*
7:45返到sch_
ch0ir呢*--
唔駛上堂_* ha
得個4隊''
仲有1隊無泥_ 名校*--
我地攞左個第2呢_||
but 都應該既*_
because得個3隊*....
y0*
睇埋高F個d比賽先走_*
唔駛上堂呢*
高F個d超好笑_*
笑到d!n左*]]
我表哥個間都有份...
不過佢無份參加_*||
15m!ns返到sch_超快*
0h My G0d_*
上2幾m!ns中文堂*
then 食lunch><"

自製的閃閃_*))
|