暱稱: m1ss muz1性別: 女國家: 香港地區: 屯門區
2007-12-31
今日係2007年最後既1日_*
大家有乜感覺呢??
唔駛問都知...*
無乜野...因為我都係咁諗--
依+係08:04p.m._]]
高清已經開始左...
個電視成鬼日都講關於高清既野_]]
超級悶呀...""
我要低清..."
y0*
餃野高清1問_
1) 乜野係高清呀??
2) 姓高 叫呀清 呀??
3) 先生定小姐呀??定人妖呀??
4) 乜真係清+?? 點解唔可以高蒙呀??高雪花唔得咩??
5) 住高山d人....咪好清*?? 咁住蒙古d人....咪超蒙??_ 0h*真慘]]
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 213 | »