以下係補打既日記----
12月25日
晨咁早起左身*_
以極快既時間刷牙洗面+換3_]]
Then....搭962去銅鑼灣....s0g0_)
用2個鐘既時間...行完成個s0g0]]
y0*_
Next搭MTR去_ 尖沙咀... 海港城''
用左2-3個鐘泥行....'' 好想買d野....
可惜_*無岩野...'' 超超超 ..
After That....坐左1陣*
去搭車....去旺角*_
朗豪坊_*))
有人唱聖詩呀 ||
行到去個間UA....想睇[ 破事兒 ]....
可惜...s0夜_無睇到*
嘩1日行左3個地方...
我同我媽都幾d!n....
個日n!gth超赲呀_*]]
12月26日
遲左起身...because 未訓醒....好廢的1句]]
食完早餐.... 去街市買野...*
Next 去吉之島買....
Then 去荃灣買_*
After 上婆B屋企_))
紫紫嘔到超臭_]]
餃點d野之後....開始打邊爐啦::
超正呀_*))
婆B....
HappY
B!rthday
|