日記遲左到...要抄牌...
唔好呀'唔好呀"以後會定時uPdAtE日記+啦...]]
講返e個星期d野;;;
星期一...係最後1日練中詩集誦_*
大家都好努力呀..._)
為求免費M記::各位要攞個冠軍返泥||
星期二...今日好多人早返_
因為下午要練畢業典禮D野*))
當然唔係我...應該係F.5同F.7|||
放左之後...幾條友留係到傾S!Ng c0N d野---
我係唔可以輸+/輸左我地d心血就會無+啦!__
星期三...晨早返去又傾S!Ng c0N D野---
8:00a.m去haLL練足2個鐘中詩--
練完就搭車去大會堂比賽...好緊張呀__
我地係最後個隊|||
宣佈冠軍既時候::大家都好希望係我地*))
最終佢話係'南屯門官立中學'...成班女仔大叫*--
好開心呀..M記我泥啦||
返到去上左2堂就放學啦--
但係要留一陣改埋I.H先走得--
跟著又傾S!Ng c0N-*
星期四...10點幾放:::
正式既畢業典禮...
我要Ch0!R...s0無得早放]]要留低*
跟著去補習]]遲左少少;;
星期五...唔駛返學*
晨早去左補習_ReTest ]]
跟著去左M記同TraCY&狗L!傾+買S!Ng c0N要用既野...
去左圖書館正...正到心地成地都係金粉--令爆呀 ../]
4點幾先走"成日出左街..wakaka ||
星期六...即係今日_
站時無咩野好講喎*
[ 我本手冊唔知死左去邊呀 ] 攞左幫幫我呀//
我等著它回來 *))
成個星期既總結...
你..你..真係變左好多_]]
係我第1日識你個陣...你都唔係咁既]]
可能係我多心_]]
但係...我係覺得...我係一件代替品]]
×__`||▋ ..[ bY 永遠也不會後悔與你們一起的 代替品﹏*﹏[|▃"
|