電腦堂!nG*))
上幾堂都上唔到q00za...
今堂竟然上到喎_]]
WaKaKa*--
岩岩I.S堂講黃野"]]
全班大笑囉:::
我有笑...但係有d無奈既感覺*]]
後面個d都唔知會有咩反應囉_''
唉*__
11月好黑仔..係unlucky既月份_))
仲諗住12月會好返d啦_))
但係點解好似無變過一樣咁衰既??]]
12月係衰友誼....
人地家變..]]我地友誼變 嗎??__
我唔想咁樣呀_))
我想同你地做返好同學...._
唉*__
2008年既來臨會令我既運氣好返d嗎??
蘇民峰幫我算算命啦*]]
|