今日考I.S同ENG作文_
I.S 超無奈的*
ENG作文...超級快作完...."
差唔多全班都趴左係張desk到....[ 合作的表演 ]
放左學就去補習_
點知呀去到s!r話...
[ 唔好意思..我記錯左個時間...s0今日係唔駛補+...你返去努力溫豬啦]
我行到鬼駛咁熱''''
去到先話唔駛返....*
dee佢呀_*)) [ PG家長指引 ]
琴日因為比跑d野吸引住....
s0無打q00za....
今日玩耐d先....
because 天日考電腦...
s0...溫電腦....
y0*﹏
bY CraZY_*小白Ch! +°…]]*
|