今日唔知點解, 突然諗到以前補習, 有一個E家F.5ge「哥哥」, E家勁想見佢, 但我知道, 係冇可能ge 事, 唉... 想見ge人唔可以立即見到, 我諗我明嗰種痛苦! 琴日上英文堂嗰陣, 要做presentation......(閱讀全文)
今日考完試喇! 但冇去街, 勁悶! 喺屋企冇野做, 想去街, 呀媽又唔比! 睇嚟就算星期一有街去, 呀媽都唔比, 唉…