Ha ha! 今日好開心呀, 我今日去左冒險…樂園, 玩左勁耐(=玩左勁多$), 跟住, 我去睇崖上的波兒, 之前諗住同李至瑤睇, 但呀媽唔比, 所以同左我呀婆ge妹妹ge女去睇, 都幾好睇喎! 哈哈......(閱讀全文)
Happy New Year! 希望大家心想事成! 重有, 豆多D利是! 今日去左我呀婆度攞利是, 跟住同兩個表姐影貼紙相, 三個人影, 夾左90蚊, 影左兩部機, 見到上次同晴,jenny,Ling姐去旺角影嗰部機今次$50, 上次$60......(閱讀全文)