今日D堂好悶呀! 我E家先知道叮叮對我係幾咁重要! 嗰個miss chan廢嫁! 今日派左家長日回條喇, 我今次D成績差過上次勁多, 嗰個蔡金鎮話落重藥喎, 死多幾成! 唉...
今日番學喇! 但係, 冇咩特別! 今日有兩件happy ge消息, number1:調位(雖然唔係坐佢附近) number2:叮叮會走!