我今日都算開心啦! 可以見到佢, haha! 我頭先搭車嗰陣喺到諗, 我同星星只係同學吖, 定係fd?
我E家先發現, 原來坐喺我後面嗰幾條友低低地嫁! 今日上緊唔知咩堂嗰陣, 唔知佢地玩咩, 喺到蕉,蕉,蕉= = 跟住星星同趙生係咁夾攻李生, 好唔公平呀! 跟住, 前幾日趙生問葉小姐攞左支擦膠筆可以玩足半堂囉! 佩服! 佩服......(閱讀全文)