今日lunch嗰陣, xxx打籃球比賽輸左呀! 嗚... 雖然我冇乜野! 而靳... 今日因為冒簽而扣分, 唔知點解, 我ge第一感覺抵死!
今日PE堂嗰陣, 要喺9分鐘跑13個圈, 不過, 由於我上堂跑到死死下, 所以唔洗跑! hehe!!! 跟住, 嗰兩班人跑完之後, 嗰個死人陳碧波要我同ling姐,周敏琳汁雪糕…筒!= = 汁完之後, 靳子陞喺間擺球類ge房到......(閱讀全文)