今日lunch, F.2對F.4,5,= = 輸左, 不過jenny,晴同我都睇到勁激, haha! 最尾嗰堂, 蔡金鎮話大調位喎! 我都係嗰個位, 但後面係肥明, 前面係葉穎妍, 大部分都冇調過......(閱讀全文)
今日個新老師, 之前已經唔會有好大期望, 但係我冇諗過, 重差過嗰個Ms Chan! = = 老過Ms Chan, 雖然係老師, 但係都唔洗咁老嫁! 又矮過龜安, 又當我地係小一咁教禮儀, 好心啦, 我地只係揀人黎對姐......(閱讀全文)