我記得上次補習嗰個人話佢唔番, 但今日上左8分1堂後有人敲門, 我一開門, 見到佢, 得嗰DD開心, 都唔係咁鍾意佢姐! 但比我揀, 我一定會揀補習嗰個!
琴日我同jenny,晴講左我個補習同學做左我facebook ge fd, 我立刻笑左半分鐘, 由於佢係男, 所以話我背叛喎, 但係我同2A嗰一D關係都冇, 就算我鍾意左佢, 我都唔算係背叛吖! 電腦堂嗰陣, 比趙建行打左一野, 勁痛!