|
|
2009 年 10 月 24 日 星期六  |
| 2009-10-24 |
分類: 未分類 |
今日係星期六,
難得放幾日假,
仲諗住出街,
不過D fd都返晒大陸,
既然係咁,
唯有留係屋企做HW!!
琴日上PE時,
玩倒立,
不過好彩我都倒到!!
我唔明點解e班同唔知邊班
D 女既唔使倒立??
上星期唸住去APM睇雙頭動物,
點知入場要$30!
由於本人貧窮,
SO唔去啦!!
呢排都係同yi佢地放學,
無咩特別!!!
下二又要test,
真煩!!- -
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|