|
|
2009 年 9 月 11 日 星期五  |
| 2009-09-11 |
分類: 未分類 |
返左學兩個星期啦,
唉......真無奈,
又唔可以同yi一班!!!
入左c班,d fd全都入晒e班,
今日原來有體育堂,
等我仲穿左校服返學校!!
根住老師就叫我成堂係到做記錄,
悶到我嘔血..............
仲未識到新fd,
果d咁既怪人全部都好似走晒黎我地班,
唉........新一學期仲衰過F.1果時!!!
而家希望明天會更好啦~~~~~~!
= =''
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|