今日去左余miss屋企玩
余miss親自下廚煮野比我食
真係超感動+感激miss
miss煎雞翼同整肉醬闊麵
係超好食架!!!!!!!!!
之後我地玩琴
勁開心
miss表演之後我又彈下
由下午玩到夜晚
之後就由miss個細佬michael下廚
好難得男人識煮飯
miss細佬好住家男人呀
我不斷o係miss屋企痴餐我都覺得好唔好意思呀
但真係幾開心架!
做野果度有個呀sir好好人好nice(都幾靚仔添架)
佢係我其中一個老闆
但完全無架子仲超有禮貌
對佢有好感但仲未有love果種feel
可能遲d會有
唔知呢
呀joe呢期興無師自通
唔得架
一定要有人教先得
我唔明自己點解會比到壓力佢
我咩都無做過wor
可以話係齋坐
可能就係齋坐睇住佢彈就搞到佢有壓力
我唔想架
我真係好想教佢
亦好比心機教佢架
唔好咁對我啦
我知自己教得唔好
自己彈琴又廢
可以話係無咩資格教佢
我亦知道余miss教得好過我好多倍
佢點一點呀joe就即刻明晒掂晒
我就講極呀joe都唔係好明
我知係因為我表達得唔好
係我唔好
余miss好過我好多
所以我都好想呀joe跟余miss學野
我會安排架啦
相信有miss既幫忙
呀joe一定可以好快考到8級架
每個人對幸福既定義都唔同
有人認為有錢就係幸福
有人認為出名就係幸福
而我就認為可以同自己中意既人一齊就係幸福
但呢種幸福我覺得好難得到
因為就算有人中意
之間一定會有好多問題
見到好多情侶成日鬧交就知兩個人相處唔係咁易
唔知幾時先可以搵到我既幸福呢?
果班友仔真係精力好旺盛架
玩幾耐都唔會累
玩到幾夜都仲可以好興奮咁係咁一齊做掌上壓
又會幫人做一半
懶係兄弟情深咁呀
哈哈∼∼
佢地仲要玩到屯門/九龍色魔上身
受害人就係可憐既呀joe
慘被屯門色魔呀dick生擒
呀dick仲話好愛呀joe
睇得出
之後九龍色魔呀鋮見咁好玩又加入戰團
呀鋮話咁遠入黎就係為左x張龍進呢條pk
我同兒兒就袖手旁觀
擔凳仔坐頭位睇戲
玩完就去學琴
12點幾學到5點
勁眼訓呀
之後搭錯左小巴去左上水
搭果時有少少驚
因為唔知去左邊
好彩都識返屋企
遊下車河都幾好玩呀
最中意搭小巴
所以都幾enjoy呢個經歷