| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
| 6A463 公主團網出世啦~ |
分類: 未分類 |
大家放相, 放團資訊, 放小組, 聚會資料, 賀人牛一,甚至講無聊野 都得GA~~~
|
|
|
“6A463運動月“啦∼∼∼ 姊妹們∼∼齊齊做運動喔∼∼∼∼::: 24/8 8:30-9:30pm 壁球-屯門泳池 25/8 8:30-9:30pm 壁球-友愛 29/8 8:30-9:30pm 壁球-屯門泳池 1/9 8-9pm 壁球-屯門泳池 6/9 7-8am 羽毛球-大興 6/9 8:30-9:30pm 壁球-友愛 7/9 8:30-9:30pm 壁球-屯門泳池 8/9 10-11pm 羽毛球-蝴蝶 9/9 10-11pm 羽毛球-良田 11/9 9:30-10:30pm 壁球-泳池 12/9 10-11pm 壁球-泳池 13/9 8:30-9:30pm 壁球-友愛 14/9 10-11pm 羽毛球&壁球-蝴蝶 15/9 5:30-7:00pm 壁球- 屯門泳池 18/9 9:30 - 11:00pm 壁球-大興
特別鳴謝::我地的GOD+HO婷婷&LAW艷艷公主∼∼∼∼THX!!!>3<
|
|
|
fei 於 2008-06-27 04:31 PM 發表:
o係7月份的慶奧運free 月入面~~ 我地寶貴的何宇婷小姐幫我地book到壁球場玩ar~~~詳情如下:
屯門泳池的壁球場 16/7及17/7 晚上10-11 +26/7 晚上7:30-8:30
有興趣的就mark 入schedule 度啦~~到時電聯~yeah~
THX GOD & THX MANDY HO.
|
|
|
傻歡歡 於 2008-06-03 05:22 PM 發表:
我好慘呀..今朝早趕返工,見到架輕鐵諗住追,點之.."霹拍"仆左係地....真係又痛又瘀啦!!好想搵個面具套住自己,嗚.........不過都請左半日去睇跌打,希望好快無事啦!!!
|
|
|
fei 於 2008-05-08 12:17 PM 發表:
給6A463 團每位精力充沛的姊妹:
歡迎的妳參與 ~ 此活動自由參與 活動:打羽毛球 日期:08-05-2008 (Thursday) 時間:下午 10:00 - 下午 11:00 場地:大興體育館-球場編號 5
THX FONG YU~~~
|
|
|
fongyu 於 2008-04-15 01:57 PM 發表:
親愛的6A463姊妹
相信大家都好耐冇打羽毛球啦!~哈哈~現順應民意於小組後打羽毛球 歡迎精力充沛的妳參與。 (此活動自由參與) (到時下午08:00- 下午10:00於雅琴屋企小組, 小組後一同出發往大興體育館)
活動: 打羽毛球 日期: 24-04-2008 (Thursday) 時間: 下午 10:00 - 下午 11:00 場地: 大興體育館-球場編號 1
|
|
|
Rain Stop 於 2008-03-12 05:18 PM 發表:
Hello 各位公主~ 16/3/08 (日)的lunch, 我地團將會和將軍澳一家團的b/s一起愛莚呀...點解咁奇怪呢??? HEE...因為那家團其中一個姊妹(邱邱)係我以前相熟的, 咁佢地家團入來天水圍camp,並參觀元朗聚會處...並且佢地想一起食飯,所以join埋我地...shadow都會參與,因她都識邱邱~ Shadow話帶他們去元朗一間弟兄開的鋪頭食野...(事實上,我不知係邊)..咁我地團便一起招待他們... 盼彼此同心活出家的實質及相愛~
|
|
|
傻歡歡 於 2008-03-11 11:36 AM 發表:
fei fei,你實在太寶貴啦...好欣賞你背後的付出,你就係我地6A463團成功背後既女人呀,哈!! 另外,我最近帶左個同事返聚會,跟住佢又帶多左個朋友一齊黎....雖然佢個朋友做SALES好難放星期日,但佢上星期特登請星期日黎聚會,仲有黎緊16/3生命FOREVER佢都想黎架.希望你地代禱中記念,使佢可以黎啦!!
|
|
|
Iris 於 2008-03-07 04:41 PM 發表:
Hi...好勁呀
|
|
|
Li Li 於 2008-03-03 10:05 PM 發表:
嘩嘩嘩....好勁呀~~ 我地團竟然有團blog...oh...thank you fei...
去啦~~ 陪去camp啦~~ 連我呢個大肚婆都去兩日一夜哩~~ 你地要照顧你地媽媽我嘛!!
|
|
|
搵左一輪...都唔知放邊張上去好...UMUMUM~~有冇咩提議~~
|
|