6A463 團團團團員
gilgal3
暱稱: 6a463
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
6A463 公主團網出世啦...
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 308
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


6A463 公主團網出世啦~ 分類: 未分類

大家放相, 放團資訊, 放小組, 聚會資料, 賀人牛一,甚至講無聊野 都得GA~~~






訪客留言 (返回 gilgal3 的日誌)


gilgal3 於 2008-08-21 10:41 AM 發表:
“6A463運動月“啦∼∼∼
姊妹們∼∼齊齊做運動喔∼∼∼∼:::
24/8 8:30-9:30pm 壁球-屯門泳池
25/8 8:30-9:30pm 壁球-友愛
29/8 8:30-9:30pm 壁球-屯門泳池
1/9 8-9pm 壁球-屯門泳池
6/9 7-8am 羽毛球-大興
6/9 8:30-9:30pm 壁球-友愛
7/9 8:30-9:30pm 壁球-屯門泳池
8/9 10-11pm 羽毛球-蝴蝶
9/9 10-11pm 羽毛球-良田
11/9 9:30-10:30pm 壁球-泳池
12/9 10-11pm 壁球-泳池
13/9 8:30-9:30pm 壁球-友愛
14/9 10-11pm 羽毛球&壁球-蝴蝶
15/9 5:30-7:00pm 壁球- 屯門泳池
18/9 9:30 - 11:00pm 壁球-大興

特別鳴謝::我地的GOD+HO婷婷&LAW艷艷公主∼∼∼∼THX!!!>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fei 於 2008-06-27 04:31 PM 發表:
o係7月份的慶奧運free 月入面~~
我地寶貴的何宇婷小姐幫我地book到壁球場玩ar~~~詳情如下:

屯門泳池的壁球場
16/7及17/7 晚上10-11
+26/7 晚上7:30-8:30

有興趣的就mark 入schedule 度啦~~到時電聯~yeah~

THX GOD & THX MANDY HO.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻歡歡 於 2008-06-03 05:22 PM 發表:
我好慘呀..今朝早趕返工,見到架輕鐵諗住追,點之.."霹拍"仆左係地....真係又痛又瘀啦!!好想搵個面具套住自己,嗚.........不過都請左半日去睇跌打,希望好快無事啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fei 於 2008-05-08 12:17 PM 發表:
給6A463 團每位精力充沛的姊妹:

歡迎的妳參與 ~ 此活動自由參與
活動:打羽毛球
日期:08-05-2008 (Thursday)
時間:下午 10:00 - 下午 11:00
場地:大興體育館-球場編號 5

THX FONG YU~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fongyu 於 2008-04-15 01:57 PM 發表:
親愛的6A463姊妹

相信大家都好耐冇打羽毛球啦!~哈哈~現順應民意於小組後打羽毛球
歡迎精力充沛的妳參與。 (此活動自由參與)
(到時下午08:00- 下午10:00於雅琴屋企小組, 小組後一同出發往大興體育館)

活動: 打羽毛球
日期: 24-04-2008 (Thursday)
時間: 下午 10:00 - 下午 11:00
場地: 大興體育館-球場編號 1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rain Stop 於 2008-03-12 05:18 PM 發表:
Hello 各位公主~
16/3/08 (日)的lunch, 我地團將會和將軍澳一家團的b/s一起愛莚呀...點解咁奇怪呢??? HEE...因為那家團其中一個姊妹(邱邱)係我以前相熟的, 咁佢地家團入來天水圍camp,並參觀元朗聚會處...並且佢地想一起食飯,所以join埋我地...shadow都會參與,因她都識邱邱~
Shadow話帶他們去元朗一間弟兄開的鋪頭食野...(事實上,我不知係邊)..咁我地團便一起招待他們...
盼彼此同心活出家的實質及相愛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻歡歡 於 2008-03-11 11:36 AM 發表:
fei fei,你實在太寶貴啦...好欣賞你背後的付出,你就係我地6A463團成功背後既女人呀,哈!!
另外,我最近帶左個同事返聚會,跟住佢又帶多左個朋友一齊黎....雖然佢個朋友做SALES好難放星期日,但佢上星期特登請星期日黎聚會,仲有黎緊16/3生命FOREVER佢都想黎架.希望你地代禱中記念,使佢可以黎啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Iris 於 2008-03-07 04:41 PM 發表:
Hi...好勁呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Li Li 於 2008-03-03 10:05 PM 發表:
嘩嘩嘩....好勁呀~~ 我地團竟然有團blog...oh...thank you fei...

去啦~~ 陪去camp啦~~ 連我呢個大肚婆都去兩日一夜哩~~ 你地要照顧你地媽媽我嘛!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gilgal3 於 2008-02-28 02:45 PM 發表:
搵左一輪...都唔知放邊張上去好...UMUMUM~~有冇咩提議~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]