時間只能沖淡傷痛 不能洗去回憶
gillian_tm
暱稱: 呀藍 =]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-01
2009-08-03
2009-07-31
2009-07-29
2009-07-26
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 247
站內搜尋
2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


2009-07-23 分類: 未分類

今日
嘻`
胃痛呀...
訓得果4個中
10點痛醒左
哎呀~又痛喇
十幾種胃藥邊隻最好呀
嗚嗚好辛苦...
點算呀抽筋= =...
痛........

又開始不停咁亂諗野喇
今日我發現左d野
不如等我問你一個問題先啦~
你為咩而生存?

 

我發現原來自已只係為承諾而生存
我中意叫人比承諾我
同樣我應承左人之後
我都會keep my promise
問題就出起尼度
唉...
世界上已經冇野值得我留戀= =
我都唔想咁講
但係真係冇喇
任何人事與物都吸引唔到我...
no不是!
有一個人吸引到我~
但係有興趣姐...≠值得留戀
唉算把啦................

今日學識左一個形容詞--虛魏
係咪咁寫呢?等我一陣.................
寫錯左添sorry~
係虛偽
誠實既相反詞(反義詞)
haa haa...

慘喇
點解會發生d咁既事架?!
點解呀點解呀...
唉............
解不開的謎
(Gosh may u plz shut up?)
can anyone help me ahhh?

好快到我同深雪見既日子喇
今次雖然只係music concert
但係始終都會見到xd
記唔記得以前比賽
只要係國際公開賽
你永遠入唔到決賽
優異獎都唔係次次有
我就同你岩岩相反...........
記唔記得0x亞洲鋼琴公開賽?
你竟然咁快out左
我最後入左準決賽呀~
仲有
Mozard鋼琴大賽
果次你唔知點解連優異獎都冇...
貝多芬同蕭邦又係咁
跟住校際...
我只有一次同你同一場...
果次我地兩個都冇名次
同分添= =
爆冷一個4歲細路得獎
但係唔計果次
你年年都第一
得一年第二
我永遠夠分都冇名次
今次...
我都走左咁耐落
唔覺唔覺都第3年啦
但係起過去2年內我都堅持
堅持好似以前咁每日至少一個中
scales果d都係
雖然某部分係呀媽逼
但係起我同你第一次見我已經發現
有競爭先至有進步
你繼續有跟蕭老師學
Leon都係
但係Leon我唔理
佢大我2年
Rex同Nichola我都唔理
由細到大只有我同你競爭
我唔要有其他人介入
你都不過係大我4個月姐~
好期待今次既競爭...
op.88
還記得這個吧
今次我會將我地以前一齊起所有大會堂影過既相比埋你...
記住...op.88呀~

*深雪即係Erica ^v^



2009-07-23 分類: 未分類

別發瘋了 你到底知不知道自已在幹嗎?

 

 

祝你一個月之後生日快樂~
sorry,,,係1個月之後既琴日
忘記了12時已過............
當日你狠心寫絕交信比我
我都寫番封狠狠地還比你
由果日開始我地就分開
我記得只不過係2日
已經好多人走黎問我我同你之間發生咩事
班裡面開始有種不尋常既氣氛
好多人都睇唔過眼...
我地1年班就識
到到6年班都冇分開過
就連班都完全一樣
我諗起1年班我地4個
2年班Michelle唔同班
我地3個仲係咁好
3年班4個又走番埋一齊
4年班Emily同Michelle走
56年班佢地2個
我地2個
基本上冇聯絡...
唔知你仲記唔記得我既''謬論''
所有個名叫Emily既都唔係好人!
見識過小學既3個Emily
我曾經講過依句
唉...我1B都有個Emily呀
我開學第一次見佢
發現佢有我講果個'Emily特徵'
不過佢人係咪同我講既'Emily人格'我就唔知
唔熟= =
無論點都好啦
好似往年咁
生日card+present準時郵寄到達屋企
我承認我似終好掛住你
唔好記住果件事始終我地係一場同學
*你知唔知我地d絕交信比人打左上網點xpp
我果日搵到呀
真係個個都入得lo
全世界都睇得
好無奈lor



2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


2009-07-22 分類: 未分類

衰人!
你個Veronica`
明知我會喊都叫我睇
不過套戲都幾好睇
多謝你bo
《再見流浪犬》
我岩岩睇完先知係泰國戲= =
是但啦隻狗仔真係好得意呀~
但係...下次唔准再係咁,
我會喊既話你要陪我睇呀
呀~你有冇一公升眼淚
我only睇左書咋-3-
之前呀媽掉左隻碟唔比我睇呀
因為佢怕我...你估到啦
趁佢地去左旅行同我睇丫~
但係你今個week都唔得閒-3-
唉算啦.............................................................

多謝Yvonne既手信
但係我真係冇聽過總統餅...sorry呀
把酒瓶傘好令
thz~

on=冇on...= =

果個咩巧克力暑期網上寫作計劃 點做
唔明............

我想問我係咪成日玩失蹤
我覺得唔係lor
唔係always okay?

好唔開心
琴晚發惡夢喇
醒左之後仲係好驚
1個人發既夢同自已體內既潛意識有關
唔通...
冇可能架!冇可能冇可能冇可能冇可能!



2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


2009-07-21 分類: 未分類

今日好似怪怪地............

食左勁多醫生唔准病人食既野
我仲係唔肯食藥xd
果d短褲短裙依家全部唔敢著
驚...
我驚比蚊咬...

琴晚又見左心理醫生
嗯嗯...點講好呢?
佢琴晚專注講acadamic既野
講到中史
佢起度講書wo
(zzZZZ...)
跟住佢突然問:'你有幾多個知已?'
我呆左...
問番佢'何謂知已?'佢答唔到
於是我補多句'你...知已既定義係...'
佢話'你覺得知已未知已lo'
...跟住我數...數...數...數...數...數...
太多喇~
跟住數左好多...
佢又話'知已係你知佢既野佢又知你既野'
下...我知人地既野多...好小人會知我d野
咁得(個位數字)個咋-3-
跟住原來知已=best fd
我話'哦~'
佢好無奈'原來要用英文先明...'
咁有1x個啦~best wo...
但係有1個人...
我唔知計唔計好...
我都唔知咁叫唔叫做了解佢
我又唔知佢知我幾多野
冇溝通之下...........又唔係冇溝通既~
應該係好少溝通
有幾可我地會主動搵對方?
冇左電腦就咩都冇喇...

世界上每一樣野都有個平衡
你付出幾多?
你會收到幾多
好似讀書咁...
但係有一樣野係永遠都冇辦法取得平衡
你付出咁樣
你獲得既可能可以有好多
但都可以係乜都冇
e樣野就係........愛情
一d永遠都冇辦法取得平衡既野
*以上既野出自我既心理醫生

facebook有個quiz:
名係'哈利波特'
無聊未玩下lo
結果係張秋...
unlike-3-
我記得有一個角色永遠係代表我既
5年班係咁樣比人講
我...冇話特別中意唔中意既...
講下笑姐it's okay
可以話你知
但係唔准拎黎做笑柄
笑完好算喇~
第5集先出現果個
頭髮顏色白白地金金地
又稱露瘋子
估到未呀??
露瘋子好大tips喇
仲未估到?
答案係...
答案係...
你地估多次啦~
估下先啦
1問就知答案就唔好玩la
好啦好啦我講啦
答案係露娜•羅古德!
Belinda講架>3<

我有d野想講...
同某人講
但係我唔知點搵你
唯有等...
起msn到等..........等............
你快d on啦好唔好?



2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


2009-07-20 分類: 未分類

xdd
今日發生左件事
ha~xdd
祕密
我聽日番屋企...
番去拎幾樣野
放低d野就又走架喇~
呵呵...
(笑)
今日出左街
痛苦...
我著果對鞋呀
你帶我去d咁既地方
又要行得多wo
痛死我呀~
唔好忘記我係病人添呀-3-
仲有我有'唔睇車就過馬路架~
不過...唔死添-3-'

出街都係咁啦
黑白黑 白黑白既
估下why?
算啦太無聊,,咁都叫人估
聽日試下著d sharp d既色啦啦
聽下醫生講

岩岩比人逼食藥呀
佢地好衰lor
一定要人食
仲軟硬兼施
係哄左好耐之後就逼...
嗚我都話唔食落TwT
苦...救命

 

________________________________________________________________________________________

我放棄喇

我意思係放棄以冇感情為target...

開始對一個男仔好有興趣xd

做住網友先啦我地