時間只能沖淡傷痛 不能洗去回憶
gillian_tm
暱稱: 呀藍 =]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-01
2009-08-03
2009-07-31
2009-07-29
2009-07-26
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 5
今日人氣: 1
累積人氣: 250
站內搜尋
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


8/7/09 分類: 未分類

琴日冇打到
唉是但啦
心煩...好煩好煩
成日好似比d咩煩住哂咁
唉...煩煩煩...有冇人幫到我

琴日識左個法國人
我好記得我用學校部電腦黎確認佢做fd既xd
唔識變到識
傾左一陣
我又幾中意佢wo
友情果種
唉仲話要冇感情
一世都做唔到啦
我要努力
唉點努力法?
唔知完全唔識幫自己
煩...
心好亂完全唔知點算
琴日訓之前對住本日記狂寫
又笑又喊又嬲又唔開心
真係...百感交雜呀唉...
寫完有超過10pgs
唉唉唉...

琴日好早起身
其實...不過係9點多d
算早架喇對我黎講
跟住就出左APM食野
MJ既追思會
有人問我唔驚比人認得咩?
放心背心短褲黑超再加cap帽
想認得我都幾難
2點幾就番左黎
冇去打波
因為去到運動場既時候比蚊咬左...
冇帶無比滴
所以冇打就番左黎
起碼我人有到過運動場就得啦

差d唔記得左Friday要番學
冇辦法啦
唉...

原來呢~
今年31/10係星期6黎架
今年想去OP玩呀
(*OP=Ocena Park)
不過而家講好似太遙遠喇
算啦到時先算...

You Are Not Alone

Another day has gone, I'm still all alone
How could this be?
You're not here with me
You never said good-bye,

someone tell me why
Did you have to go and leave my world so cold?
Everyday I sit and ask myself
How did love slip away?
Something whispers in my ear and says

That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come and hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin

Oh, whisper three words and I'll come running
and girl you know that I'll be there
I'll be there
You just reach for me, girl
In the morning, in the evening
You're not alone, not alone
You and me, not alone, oh, together, together...

 

懷念MJ
唉...
You Are Not Alone係我起MJd歌裡面好中意既其中一首
上面d歌詞係背出黎
有錯同我講聲...
仲有好多
Bad
Ghost
Thriller
Dangerous
Beat it
Ben
Music and me
Childhood
同埋好多其他既
唉算啦唔好提喇



2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


6/7/09 分類: 未分類

多謝........

玫瑰刺到愛情對眼
令到愛情變成[盲目的]
瘋狂好對唔住愛情
就永遠跟住愛情
唉......
係既真係好對唔住
我根本冇用過腦諗野...
曾經有人叫過我
做事之前永遠要將人地既感受放第一位
但係當我下定決心要跳既時候
我根本冇理過人地
太自私喇~唔可以再比自己咁~
我1個人唔開心
再令到咁多人唔開心
為左果幾件事
唔值得要因為我而令到其他人都唔開心lo
而且...我諗跳左落黎個問題係冇解決到既 =]

而家唯一既一個目標係[冇感情]
睇黎感情真係影響過我好多
雖然係有開心既都有唔開心既
但係對於我黎講
唔開心既遠遠多過開心既非常多
我再承受唔起唔開心帶比我既野
所以...冇感情係我now唯一既目標!
至於限期...我仲未決定得到
一定唔會係一個永遠既目標
而且...我都唔想咁講
都唔想發生
內心有種感覺我係做唔到[冇感情]依樣野
好似會因為一d野而改變到自己既諗法...
一d野...係人丫?還是一件事?
算啦我要為自己既目標而努力
點努力呢?我唔識幫自己bo...搵人幫我xd

 

________________________________________________5/7/09________________________________________________

終於開始食番野
之前唔食野可能係因為...
算啦總之而家食到就得啦
好似由28號已經冇食dinner
跟住1/7比人逼食過野
未番到屋企已經嘔番哂出黎
每次不吃不喝都只有1個原因
呃得到其他人呃唔到1個好熟悉我既人...
係...每次發生果種事之後我都食唔到野
跟住佢同我講...
'不愛其實都係一種愛
有時起適當既時候放手
反而對雙方都好d
即使分開有幾唔開心
只要放得低
之後再望番轉頭
會發現回憶再苦都有甜既'
我聽唔明
愛情依一科我仲未合格
但係至少我知道係時候要放開喇



2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


3/7/09 分類: 未分類

好唔開心...
今日check過e-mail
睇到d令我震驚既野...
唔係mail令我震驚
而係入mail之前既頁面
好友動向果度...
起我常用聯絡人名單到有13個人
包括9個1B班既人
有一個隔離班
其他都係小學同學
果個個人訊息...
我都唔明點解你會知
一係就句野唔係你打既...
不過機會都好微呀可...

衰人...我叫左你唔準同人講ga bo...
咁如果句野係佢打既
點解佢會知...
佢唔係人?!
我本來冇打算話比其他人知
但係你一估就中
唔通我講大話話唔係牙...
我唔會囉

依d係我既事
我中意點就點
我中意做咩就做咩...
好任性?!
我畢嬲架啦~
係既我係起溫室長大既
由細到大比人就慣既
除左我呀爸呀媽同細佬之外
唔知點解好多人都習慣遷就我既
無論係老師同學朋友呀sir madam定係教練
都係就我既
3456年班挑戰校規
撕手冊冒簽...一封警告信都冇收過唔好講缺點
都唔知點解呀可

依家發生d咁既事真係好難接受囉
根本我都應付唔到
唉...我都唔知自已講緊邊件事啦
還以為訓醒之後記憶可以淡d
點知反而係愈黎愈深刻-3-

我唔on msn架喇
見到我on既話果個唔會係我
不過佢可能會同你傾下既
如果真係有事搵我
我再睇下點啦
唔on msn既原因:
唔要行入房...
我除左用房電腦on msn之外唔會有另一個地方...
而家用netbk打野...
咪駛指意我on ebuddy呀
係bo...搵人幫我睇下25691493係邊個黎?
訓緊教聽唔到電話響
唔知係邊個...唔回...知者同我講啦



2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


27/6/09 分類: 未分類

起到既第一篇野
講明先
我最多日日將blog既野搬過黎
我開qooza只係為左睇其他人果d
唔該cwy幫我諗個名
有密碼既
要既問我拎
e個我可能會公開
反正我冇當係日記
有我blog既繼續睇blog啦~
唔用xG..
好無聊呀
已經冇野好打
唉...我需要一段時間去handle依個...
等我整好哂就唔用密碼鎖架喇~

好花...
幅相係我黎既...
遮住自己
係家姐影架
起北京到玩偷拍
哈~