今日聽了一個不可思議的故事!!
昨晚也做了一個不可思議的夢!!
今昔起身不停想這個夢!
已是第二次做了這個夢!
內容一樣~我有種害怕的心態!
希望這個人明了我.
但我只有三個字對這個人說!
不知道我害怕的心情何時會消失??
一個人在家是感到開心還是煩悶??
何幾才可以改變??我要等到何時??
怕的感覺~令我感到煩惱!......(閱讀全文)
難過的時間為何那麼長??
在那一陣子我為何不會享受??
為何不提出要求??
會有下次嗎??
如有下次會是什麼時候??
我應該期待還是.....??
嗚呼!!
為何天生的我是這樣的??
一個人是沒有改變的嗎??
成績要如何追??只覺得自己愈來愈差.
錢要如何節省??只覺得自己愈用愈多......(閱讀全文)
為何會變?
為何會不停地想?
我可以好像以前開開心心地過每一日嗎?
腦海的{東西}不停不停地轉~何時才可以停?
可以改變嗎?有機會改變嗎?
滿臉笑容的我~心裡有多少心事?
可以哭訴嗎??
I MISS YOU~
 ......(閱讀全文)
返學~除左鍾意英文堂,其他堂都唔知係度做咩. 自己鍾意既數學都唔知做咩. 唔知點解覺得自己個腦成日都諗野. 唔知自己係成熟定係無變過. 有時都唔知自己諗咩. 好想有個人聽我講野, 將我心既說話講出黎. 好想喊~ 啊啊...... 我已日日帶笑容,去面對每件事. 但不斷欺騙自己.&wsp......(閱讀全文)
今日一直係屋企~
本身唔打blog嫁,因為無咩打.
之後9點幾on facebook
收到個好消息! ^^ (想知問我啦.)
look forward to November!!
I'm so happy!!
唔知點講我既心情..
聽完又瞓唔著啦!!
yeah~~
當初去識你時帶住怕怕既心情......(閱讀全文)